Sunday, February 18, 2007

Tintangel Slå-om trøje


På denne milde februardag, den sidste i min vinterferie, har jeg taget billede af mit seneste strikprojekt.

En slå-om trøje i Excellent mouliné garn. Strikket på pind 8, så selve strikningen gik hurtigt, men det var en trøje der var ved at blive opgivet eller trævlet op fordi jeg var meget i tvivl om pasformen. Jeg tog den beslutning ikke at strikke den nederste kant så lang som i opskriften og i stedet lavede jeg en løkke og en hæklet knap. Det kan ses på detalje billedet.
En kant hvor der blev samlet masker op og derefter lukket af gjorde underværker, så jeg er nu tilfreds med resultatet.

1 comment:

Susanne said...

Velkommen i blogverdnen :o) Sikke en skøn slåombluse, lige det rigtige miks af hverdag og lidt tøset alligevel!! Glæder mig til at følge dine pinde her. Kh Susanne i ISlkeborg